Klagevejledning

Forside / Klagevejledning

Din Feedback Gør En Forskel

På Social- og Sundhedsskolen Fyn er vi optaget af, at vi altid – ALTID – kan blive bedre. Derfor tager vi gerne imod feedback, der kan bidrage til, at vi bliver endnu dygtigere. Hvis du oplever, at noget er svært eller fungerer dårligt, så tal først med dem, der er nærmest på problemstillingen, og som derfor bedst kan bidrage til at løse den. Er udfordringen fx knyttet til undervisningen, så tal først med din underviser. Oftest kan tingene løses, når man taler respektfuldt med hinanden om det. I modsat fald har du mulighed for at drøfte sagen med fx en vejleder eller din uddannelsesleder. Du kan finde kontaktoplysninger påsosufyn.dk/medarbejdere/.

I særlige tilfælde kan man få brug for at benytte de formelle klageadgange, fx når det drejer sig om egentlige afgørelser, som man oplever som forkerte, og som har afgørende indflydelse på ens forhold. Der er faste regler for, hvordan formelle klager skal indgives og behandles. Hvis du er i tvivl om, hvilket regelsæt der gælder for din situation, så spørg i administrationen.

Copyright © 2024 Social og Sundhedsskolen Fyn. All Rights Reserved • PersondatapolitikTilgængelighedseklæringWhistleblowerordning

Søg
Skip to content